Väikeettevõtetel napib sageli vahendeid, et laieneda ilma kõrvalise abita. Laenud on paljude väikeettevõtete jaoks üliolulised, aidates neil kasvada ilma aastaid raha säästmata. Nad saavad laenu kasutada uude asukohta laienemiseks või turundusse investeerimiseks. Laenud võivad pakkuda neile turvavõrku majandusliku ebakindluse ületamiseks ja rahavoogude probleemide lahendamiseks.
Laenud peavad aga heaks kiitma finantsasutused. Nad peavad tuvastama oma kliendid ja koguma erinevat teavet. Finantsasutused peavad hindama ka uue kliendiga seotud riski, võttes arvesse nende äritegevuse olemust, krediidiskoori, tehingute ajalugu, asukohta ja kahtlaseid tegevusi. Laenuandjad jälgivad organisatsiooni pärast laenu kinnitamist pidevalt, jälgides tehinguid reaalajas ja tagades eeskirjade järgimise.
Tugev ja usaldusväärne kohalolek veebis võib olla laenuandjate jaoks oluline usaldust suurendav tegur. Finantsteenuse pakkujad vaatavad näiteks ettevõtte veebisaiti, kasutades veebiandmeid selle legitiimsuse ja stabiilsuse kinnitamiseks. Interneti-äri tugevdamine võib aidata teil laenu saada, seega uurime strateegiaid, mis aitavad teil seda saavutada.
Laenuandjad toetuvad laenutaotluste hindamisel üha enam veebipõhistele andmetele. Nad otsivad ettevõtte tööseisundi ja riskiprofiili hindamiseks mitmeid võtmetegureid, sealhulgas legitiimsust, positiivseid klientide arvustusi, sotsiaalmeedia aktiivsust, mainimisi meedias ja veebisaidi professionaalsust.
Tavaliselt alustatakse ettevõtte põhiteabe kontrollimisega valitsuse andmebaasides, näiteks Eestis e-äriregistris. See võimaldab neil kontrollida selle juriidilist nime, asutamiskuupäeva, registreeritud aadressi ja omandistruktuuri. Eesti asutused hakkavad otsima 8-kohalisi ettevõtte registreerimis- ja 11-kohalisi isikukoode. Samuti saavad nad juurdepääsu krediidiaruannetele, et hinnata ettevõtte üldist finantsseisundit ja krediidivõimet.
Täiendava sammuna võivad finantsasutused hinnata teie ja teie ettevõtte mainet veebis. See hõlmab positiivseid klientide arvustusi otsingumootori saitidel, tegevust sotsiaalmeedias, mainimisi kohalikus ja veebimeedias ning teie veebisaidi professionaalsust. Hästi hooldatud veebipõhine eelistus koos tugeva ja järjepideva kohalolekuga LinkedInis ja Instagramis, rääkimata SEO-le optimeeritud ja heade arvustustega veebisaidist, vähendab oluliselt punaseid lippe laenude hindamise protsessis.
On mitmeid võtmemeetodeid, kuidas parandada oma kohalolekut veebis laenu kinnitamiseks. Esiteks on teie veebipõhise kohaloleku jaoks kesksel kohal professionaalse veebisaidi loomine, millel on selge kontaktteave. Sellel peaks olema teave teie toodete või teenuste kohta SEO jaoks optimeeritud vormingus, milles nii finantsasutustel kui ka klientidel on lihtne navigeerida.
Sama oluline on aktiivsete ja hea kaubamärgiga sotsiaalmeediaplatvormide säilitamine. Suhelge järjekindlalt oma sihtrühmaga, jagades väärtuslikku sisu, näiteks teie YouTube'i ja LinkedIni lehtedel hostitud veebiseminare valdkonnaekspertidega või Instagramis jagatud teabepostitusi. See näitab läbipaistvust ja suurendab usaldust klientide seas, keda saate julgustada jätma positiivseid hinnanguid sellistele platvormidele nagu Google ja Facebook.
Lisaks kaaluge investeerimist digitaalsesse PR-i selliste platvormide kaudu nagu PRNEWS.IO – content marketing platform, mis ühendab ettevõtted mainekate meediaväljaannetega, et suurendada nende veebis kohalolekut. Artikleid ennetavalt avaldades tagate, et teie bränd ilmub otsingutulemustes, aidates luua ja säilitada tugeva positiivse võrguidentiteedi.
Sisuturunduse jõupingutused, nagu sponsoreeritud artiklid ja reklaamid, on nähtavuse ja usaldusväärsuse suurendamisel eriti tõhusad. Need sisuvormid integreeruvad sujuvalt meediaveebisaitidele, suurendades kasutajate seotust ja teadlikkust teie ettevõttest. Brändi tuntuse ja autoriteedi suurendamine oma valdkonnas võib märkimisväärselt parandada teie eduvõimalusi laenutaotlusprotsessi ajal.
Nüüd, kui mõistate, kuidas tugeva veebipõhise kohaloleku loomine võib parandada teie võimalusi laenu saamiseks, on siin lühike kokkuvõte peamistest sammudest.
Tugev online kohalolek koos positiivse klientide ja meedia kaasamisega mõjutab otseselt finantsasutuste otsuseid. Lõppude lõpuks kiidavad nad teie laenu tõenäolisemalt heaks, kui näitate veebis üles järjepidevust ja autoriteeti.
Soovitame teil pidada oma digitaalset mainet täna oma rahastamisstrateegia oluliseks osaks. Pidage meeles: ilma selleta on teie ettevõtte kasvatamine keerulisem.